London!!

Åh, förlåt för superdålig uppdatering men hann inte skriva ett inlägg innan jag åkte och våra hotell har inte wifi. Får leta upp massa fik med gratis wifi för att hålla sig uppdaterad. Men jag har det iaf toppen, sitter på nån pub och väntar på käk. Har precis shoppat på Victoria's secret, annars har det inte blivit så mycket shopping. Lite på prime markt annars har jag varit väldigt snål. Går och suktar på ett par converse, vet dock inte i vilken färg. Åker tillbaka till lilla Sverige runt 6 imorgon kväll så vi får se om det blir något mer inlägg. Annars bloggar jag igen när jag kommer hem. Hoppas ni har det bra i Sverige, har hört att det är toppen väder där! PK



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0