Halsont

Var ett tag sedan, igen.. Det är så pinsamt så jag orkar inte ens skriva om att jag suger på att blogga, så vi gör såhär.. Jag börjar blogga nu bara helt som vanligt och så låtsas vi om att jag gjort det hela tiden. Sanningen svider, jag vet.

Igårkväll började jag få känningar i min hals vilket ledde till att jag knappt kunde svälja och sovit sammanlagt 4 timmar inatt. Lika illa var det när jag vaknade vid halv sex imorse. Jag somnade tillslut om i cirka en halvtimme men såklart ska väckarklockan gå igång. Jag tog en Ipren, en strepsil plus nån annan halstablett som säg vara bra för halsen vilket dock inte ville hjälpa, eller jo.. I cirka fem minuter sen kom den tillbaka. Efter en väldig beslutångest om jag skulle gå i skolan eller ej, bestämde jag mig för att inte gå. Jag vill verkligen inte att det ska bli värre, för imorgon drar jag iväg till London. Har gått och taggat för det sedan min födelsedag så får hoppas på att det går åt bättringsvägen. Jag har ingen feber, så det är ju skönt. Skulle fira min morbror ikväll men få se om jag orkar iväg på det. Somsagt vill man ju vila upp sig till imorgon. Får se om det blir nån skola för mig imorgon, sista "riktiga" skoldagen imorgon i 7an. Men vi får se helt enkelt. Nu ska jag städa rummet och börja packa inför morgondagen! Hoppas ni haft det bra! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0