Påsklov

Påsklov, fyfan vad härligt. Livet bara rullar på som vanligt och nästan allt är toppen.
Länge sedan nu.. Som vanligt. Jag skäms, usch och fy. Varför blir det alltid att jag bara orkar uppdatera ett kort tag?.. Typical Vicki, men nu är jag igång igen iallafall. Somsagt har jag påsklov nu, vilket kom väldigt lägligt då jag dött av stress i skolan. Har så jäkla mycket nu, en av anledningarna till dålig update. Förutom det går det upp och ner hela tiden då man ena stunden är på topp och andra helt körd.
 
Orkar inte ta allt som jag haft för mig då jag inte bloggat. Kan dra vad jag gjort idag iaf. Igår så sov tilde hos mig, kaos. Vi hade supermys med film, filtar och gottis. Hehe, blev rätt sent.. Vi gick och la oss halv 7 nu imorse. Hur orkar vi? Vaknade igen runt 11, då låg vi kvar i sägen i typ en timme. Vid 12 gjorde vi iordning frulle och satte på hide and seek, bara för att vi är så coola och inte vågar kolla på den på natten. Hon gick iaf vid halv 2. Har städat och fixa sen dess typ. Är ganska trött så blir nog bara hemma ikväll. Kommer nog nått inlägg till senare om jag orkar. Pussen
Bild från förra veckan I think.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0