Ny start..

Ny start på bloggen, tagit bort gamla inlägg och tagigt bort min design så jag bara har nån basic design som alla kan ha. Så om någon gullig vill, så får den gärna fixa miin blogg. Som jag återigen skriver så ska jag ta i hårdhandskarna och verkligen köra igång.
 
Livet rullar på som vanligt, med några hinder på vägen men annars är allt bra. Sportlov, hur najs som helst. Har inget inplanerat, ska vell bara vara hemma och kanske träffa några, flottsbro? Vi tar dagarna som dom kommer helt enkelt. Eftersom det har varit superfint väder idag och alla i familjen för en gångs skull var hemma samtidigt så tog vi en långpromenad med vovven. Riktigt mysigt var det, tror vi  var ute i 1 och en halv timme nästan. La mig i sängen dirket när vi kom hem för är supertrött och så tänkte jag fixa lite med bloggen som jag håller på med just nu. Har inga planer för kvällen, kanske ska börja kolla på pretty little liars igen för stannade upp på avsnitt 5 i säsong 3 och det går ju inte.. Men vi får se helt enkelt.
      
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0